2 advent

Idag har det inte hänt ett skit (ursäkta ordspråket)...
Efter min stora frukost s drog man ut å tog lite vinter kort, va alldeles för kallt slog de mig så jag gick in efter 15-20min (de va -15grader)... satte mig framför tv'n innan farmor kom för att få massage i en timme :) "välkommen åter"
Messade med Fille innan de va dags att dra på fotbollsträning (inne). Fick veta att mamma hade kört på en älg precis när jag sluta träningen... som tur va så skadade hon sig inte alls, bilen vart de lite mer skador på... kul nu inför jul.. huvudsaken att mamma klara sig ♥

Masserade mamma en stund nu på kvällen. Annars e de väl dags å säga godnatt å sov så gott♥
Så man orkar upp halv 6 å slutar inte skolan förrän kl.19... riktigt seg å lååååång dag...

Hoppas att alla hade en underbar andra advent♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0