85 år å begravning

I morse va man på Edith morfars begravning i Södertälje... Han skulle även ha fyllt 85år idag..
Tyvärr va hela ceremonin på spanska så jag förstod ingenting, men trots de så tog det väldigt hårt på mig ändå eftersom jag vet hur mkt han betyder för Edith å hennes familj å efter dessa 20 år som jag känt honom så har han även betytt mkt för mig, även om han inte kunde svenska...
De va riktigt jobbigt, å de va väldigt nära att de brast för mig när jag såg att Edith å hennes mamma grät å när Edith tog min hand... riktigt jobbigt...
Fick även mat hos Ediths mammas kusin efteråt innan de va dags för mig att åka hem. Jätte gott! Tack för allting♥

Satte mig ner å plugga en stund innan de va dags att åka till tälje igen för att kolla på Kings-NorrköpingmNorrköping matchen.
Blev vinst till Kings efter en riktigt onödig jämn match!
Även SSK vann mot Mora! Bra kväll för Södertälje ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0