Fullspäckad vecka framöver!


Här sitter de en trött tjej, trött som faaaaaaaan!!!!!!!
Å på bra humör e jag inte heller ..
Inte käkat sen kl.19.20 igår kväll, å känner mig bara äcklad att se mat, känna matlukten å de e riktigt ovanligt för att vara mig.. Jag som älskar mat å alltid har gjort..
 
Undrar hur denna dag kommer sluta när jag inte får dra hem förrän 19 tiden, bara för att jag har klinik..
Orkar ärligt inte..
Föreläsningen nu på morgonen gjorde saken inte bättre.. De första läraren sa va att denna kurs (medicin och kirurgi) är en kurs som är väldigt jobbig å kräver j*vligt mycket plugg tid! Kul att tentan ligger 2 dagar efter att jullovet är slut, så de blir ju inte att njuta av den ledighet man har inte...
De enda positiva som man ser fram emot nu är att de bara e 2v kvar innan lovet är kommen, dock kommer det att gå så himla snabbt att man kommer vara tillbaka i skolbänken lika snabbt igen..
 
Tur att denna vecka (förhoppningsvis) gå fort fram då jag är inplanerad varje dag i stort sätt!
Idag klinik sista lektion å sen direkt sova i stort sätt.
Imorgon tidig föreläsning å sen direkt till Södertälje för att gå på TomTits med mamm å kolla på muskler (Body Worlds Exhibition), å sedan direkt på träning i Nykvarn.
På onsdag blir de föreläsning på förmiddagen å klinik på eftermiddagen å slutar dagen med träning.
Torsdag föreläsning på förmiddagen å sen direkt på massage behandling - ansiktsmassage, i Järna (julklapp från förra året) å sedan avsluta med basketträning på kvällen.
På fredag blir de ledbehandling på förmiddagen å sedan iväg å träffa min babe Sofia, å sova över där :D Som jag har saknat henne å våra stunder tillsammans <3Kommer bli så himla kul å mysigt! Love you <3
På lördag så blir de förhoppningsvis att träffa Madde (efter att jag kommit hem från Sofia) då våra föräldrar ska på Tomas Ledin konserten :) Saknar min älskade lillasyster så himla mycket så jag hoppas verkligen att hon kan/vill träffas på lördag å umgås med storasystern nu när vi e ensamma med våra brorsor <3
Bäst å skicka iväg ett sms nu så man kan planera (som vi e världsbäst på haha)!!
 
 
Haha gud va intressant inlägg de vart (not) !!!
Men ser verkligen fram emot alla träningar denna vecka å självklart fre å lör <3
Love you both <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0