stresssssss

Hela veckan har jag gått runt å stressat upp mig inför jullovet å få klart allt jag skulle få klart + plugga inför tentan som jag hade igår (fredag)... har inte gjort ngt annat än pluggat, skrivit rent massa anteckningar, tränat å hjälpt till hemma. Så egentlige n har jag inte gjort ngt speciellt...

Tentan i fredags fick helt okej, inte nöjd men va ska man göra.
De bästa som hände igår va att jag gick på JULLOV!!!!!
Så jävla skööööööönt!!!
Åkte hem å tog de lugnt hela kvällen. Umgicks med familjen å orkade inte göra så mkt, inte ens dra ut på en chilkväll med Niclas... kanske för att jag vet att de aldrig skulle sluta som en lugn kväll, inte när de gäller att dra ut å ta nga glas xD
(Inga missförstånd nu, skulle inte hända ngt mellan oss men tät man ett glas blir de sällan endast ett- de jag menade)

Somnade efter halv 1 trots att jag va riktigt trött..
Kan jag förstå tanke på den stressade veckan å äntligen få det efterlängtade lovet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0