6tim väntan i skolan på 1tim träning ^^


Sitter nu i skolan har har gjort sen jag slutade vid 11.15...
Ska sitta här och tråka enda fram till kl.7 tiden då jag ska ta bussen till fotbollsträningen med skollaget. Ska bli kul, men jävligt segt när man måste vänta i nästan 6tim för 1tim träning xD
Så himla onödigt egentligen, men tanke på att jag inte hade ngt annat för mig idag så kunde jag lika gärna dra på träningen, eftersom jag inte har varit med någon gång (blev ju "inringd" till Gbg-cupen 2v innan vi skulle åka) :P Känner att jag måste ta tag i de nu, skönt nu när vi inte har ngt projekt i skolan, förrän nästa vecka då vi börjar med fysiologi B del 2 (hade tenta på del 1 igår).
kommer bli riktigt jobbigt!

Nä men nu ska jag nog ner å äta lunchen som jag inte har ätit än. Får se om jag slänger in ngt mer inlägg under tiden jag sitter här eller om det blir ngt mer ikväll. Den som läser och väntar får he ;P;)

See you later !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0