Alla <3 dag !


Igår (måndag) va det riktigt jobbigt att stiga ur sängen när alarmet ringde 05.30 efter att ha kommit hem från Götet vid 23 tiden någonting å sedan packat upp å allt de. Kom lixom inte i säng förrän närmare halv 1, vilket inte e så jätte sent för att vara mig, men tanke på att man hade varit uppe rätt sent hela helgen å varit aktiv så har det tagit på krafterna å man ville bara sova hela måndagen.
Hade vi inte haft obligatoriskt seminarium hela förmiddagen hade jag fan hoppat skolan å bara sovit hela dagen. Men det gick ju inte direkt. Som tur va så slutade jag 11.15 så jag kunde hem å sova lite :)
Eller ah de trodde jag iaf.. Chefen ringde å fråga om jag kunde jobba mellan 15-19, ivlket jag tackade ja till, för jag behöver verkligen pengarna!! Men de va riktigt tungt! Tur att de va som mest 20 kunder i butiken samtidigt ;P
Åkte sedan på basketmatch, när jag ändå va inne i stan å slutade samma tid som mamma, som skulle kolla på basketen (Kings-Solna). Snacka om att de va jämn match intill slutsekunderna! Olidligt spännande!!
Träffade även David å Linus :) jätte kul verkligen, har inte träffat dom på hur länge som helst!
Åkte hem å kollade sporten å sen blev de att dejta sängen!<3

Idag hade jag sovmorgon på självaste alla hjärtans dag :D Började inte förrän halv 1, grymt skönt!
Kom till skolan å fick ett välkomnande av skolpersonalen (2stora hinkar med rööda/vita/gula/rosa rosor + gejéhjärtan på ett bord vid entrén) :D Väldigt snällt!
Hade Stretch & Triggerpunkt lektion. Trodde att de skulle vara praktisk lektion, men vi skulle tydligen sitta i grupper istället å diskutera olika patientfall m.h.a våra kunskaper.
Min grupp blev färdiga väldigt snabbt så vi satt bara å prata samt skrattade resten av tiden innan vi skulle samlas igen! haha fett kul!
Åkte sedan med pappa hem ifrån Östertälje. Handlade lite å lagade sedan mat när vi kom hem.
Satte mig sedan å pluggade lite fysiologi innan det va dags för att kolla lite tv (mot alla odds) med familjen samtidigt som man åt vanlijhjärta å drack te. Hade allmänt mysigt helt enkelt :)
Snart blir de å slänga sig i sängen å sova, njuta av sin sovmorgon imorgon oxå :D
Samt att tagga inför min 5:e och 6:e patient imorgon kväll !
Grymt kul att vara tillbaka på kliniken å träffa alla underbara patienter och alla nadra naprapater.
Lär väl å göra sig i ordning till sängen nu :)
Ni får ha det så bra!

Natti natti <3



Det enda jag saknade idag va din närhet, dina armar runt mig och dina läppar mot mina.
Att inte höra dina andetag, höra dina hjärtslag och din hand mot min kind...
Saknar dig så himla mycket!
Du vet vem du är <3

A.A <3



Love my school! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0