Att jag aldrig lär mig av mina misstag


Kvällen igår vart nog inte så mysig trots allt. Jag å mamma kollade på SSK-LIF matchen, men det gick ju som de gick..  Att SSK ska ha så himla svårt å sätta dit pucken ... I don´t get it -.-'
Mamma satt bara å gnällde på hur dåligt de spelade, att de inte kunde spela å massa sånt. Bara för att hon inte e ett SSK fans lixom, hon säger att hon e ett HV71 fans, men jag skulle inte kalla henne de. Hon e inte intresserad av hockey överhuvudtaget. Men men hon får väl kalla sig vad hon vill ;p
Därefter blev de å kolla på The Voice Sverige med Te och lite skorpor, när pappa å Emil kom hem efter matchen. Kollade sedan igenom lite inspelade program innan de va dags å sova.

Idag har det blivit att man suttit med läxböckerna hela dagen, förutom den tiden jag åt och masserade pappas axlar/rygg.  Jag kan säga att även om jag har suttit med böckerna så har de inte blivit så mkt som har fastnat... Tyvärr!
Har även kollat lite på dessa filmer som gick på tv:

* Bring it on (ngn av dessa filmer)
* Födelsedagen
* E.T (The Extra - terrestrid)


De kan ha iofs varit en anledning till att de inte fastnade så jätte mkt..
Jaja får göra mitt bästa på måndag helt enkelt, finns inte så mkt mer å göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0