SNAAAAARK, zzZZzzZZZzz


Godmorgon!
Har nu varit vaken i lite mer än 5 timmar å kan erkänna att jag e tröttare än vanligt!
Inte okej...
Man blir itne direkt piggare av att ha en långtråkig lektion (forskningsmetodik) nu hela förmiddagen..
Suck! Det e väl abra å försöka bita ihop helt enkelt..

Resten av dagen består av stretch/tiggerpunkts lektioner på eftermiddagen å sedan beger man sig vidare till skolans klinik för att äntligen ta emot patienter igen! Det e något jag verkligen ser fram emot, dock blir det en jävligt lång dag... Kommer inte hem förrän 21.30 någonting.. Har då varit på skolan i 11timmar, snacka om att man blir trött av att bara höra just timantalet ! Jaja tiden kommer förhoppningsvis bara flyga iväg när man väl är på plats, som tur e :)
Sedan blir det bara att dra hem, äta ngt å sedan börja packa inför GBG resan på fredag! Packa ner alla fotbollskläder, sovgrejer å lite annat för att pappa ska ha möjlighet att lämna grejerna hos mormor å morfar imorgon eftermiddag någon gång. Ska nämnligen sova där för att sedan få skjuts upp till skolan av min älskade morfar för att inte riskera att hamna i någon sl-situation nu när jag har omtenta på morgonen.
Längtar som fan till cupen! Kommer bli grymt kul samtidigt som man kommer få världens sammanhållning mellan tjejerna!

Nu blir de å dra. Måste ner till bibblan innan det e dags för "spisa" som norrmännen säger (äta)!
Grymt hungrig!
Ha det bra så får vi se när vi hörs nästa gång!

Puss å kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0