Kommer inte på ngn vettig rubrik!


En liten kort sammanfattning från helgen;
Lördag:
Som jag minns den (hehe) så satt jag och pluggade typ hela dagen och om jag känner mig väl så blev det inte så jätte mycket gjort, för en mobil/ dator/ e-pad/ tv kom säkert emellan hela tiden vilket gör så att jag tappar den koncentration jag väl har byggt upp -.- Måste fan börja ta tag i sakerna nu och verkligen skärpa mig så att jag känner att jag lyckas med skolan samt slippa den här stressen inför varje tenta...
Kvällen bestod mest av att familjen åt tillsammans (vilket nästan abra sker på helgerna för det är alltid ngn som äter tidigare pga. träning eller ngt annat) och kollade sedan på Melodifestivalen. Morfar kom även förbi och kollade tsm med oss (mormor e inte hemma)  :)
De va ändå helt okej låtar, MEN va fan gör Björn Ranelid med?!?!?!? :o
Asså seriöst!! Det räckte med att han blev utvald, men så går han direkt till finalen!! :o
Hur fan tänker Svenska folket!? Jag skäms för att vara svensk nu ärligt! Att han går vidare före Youngblood, Andreas Jonsson, Mattias Andréasson och Love generation, eller ah vara bättre än någon av dom som inte gick direkt till final!! :o Han förstörde fan låten med sitt himla "författarprat" -.-'
Lovar att jag inte e den enda som känner så här!!

Söndag: Väcktes av pappa vid halv 10 eller ngt sånt. GIck upp och åt frukost vilket jag typ bara gör på helger, hehe. Gjorde mig i ordning och packade sedan min väska som jag skulle ha med mig till morfar (skulle sova över där för attsedan få skjuts till skolan på i måndags). Åkte sedan och jobbade kl.13-16.10. Det va rätt dött inne i butiken så det var lättförtjänta pengar men lite hade man velat göra ;P
Fick skjuts av mamma till morfar å sate mig ner och pluggade direkt medan han började med maten :) För en gångs skull så tog jag tag i pluggandet, MEN dagen innan tentan.. -.- INTE BRA ASSÅ!!!
Pluggande enda fram till 2 på natten, sen vart de å slagga...

Måndag: Ville inte direkt upp när alarmet ringde 05.30, efter bara 3,5timmes sömn... De e inte så jätte bra kanske inför en tenta men men de e så typiskt mig å inte kunna sova kvällen innan för det e då stressen uppkommer. Suck...
Tentan kändes förjävlig när jag gick in i klassrummet, men när jag gick därifrån så kändes det ganska okej ändå. Men som sagt man vet aldrig hur lärarna rättar sina prov... Hoppas på det bästa!
Drog sedan till kliniken. Det va inte så jätte kul, för jag hade ingen patient inbokad på hela mitt pass.. Det som va lite intressant va att jag fick hänga med en som går i åk.3, Thomas, och sedan en tjej som jag inte minns namnet på, under deras klinikpass.
ÅKte sedan hem. Tog det lugnt hela eftermiddagen fram till träningen. Vi körde utomhusträning i snön! :o
Snacka om skiiiitjobbig fysträning! Först massa olika övningar/intervaller och löpträningar. Sen i slutet skulle vi springa upp och ner, för en relativtbrant backe som va full med snö säkert 15 gånger!! :o Snacka om att träningsvärken och mjölksyran kom direkt efter!! haha. Drog sedan in i omklädningsrummet för att fortsätta med fysen, men det va relativt lugnt tempo som tur va ;P
Somnade gott igår kan jag säga! haha <3



I can´t be without you.. You took my heart
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0