Take just one step, and do it right


Idag har dagen varit betydligt bättre.
Tågen gick som dom skulle, lektionerna va konstigt nog rätt intressanta och tiden bara sprang iväg. Trots att man kände sig väldigt trött och seg så kändes de lite som att "vad ska man nu hitta på?" när man slutade kl.11.10. Tog det lugnt när jag sluta. Gick förbi pressbyrån å köpte mig en kanelbulle samt till BugerKing å köpte mig ett meal, tanke på att jag inte hade ätit ngn lunch. Hehe nyttig lunch de blev då^^´Men de får man ta ibland.
Hämtade upp Maria (klasskompis till brorsan) och hennes mamma för att sedan skjutsa mamman till södertälje sjukhus, för att hon skulle kolla upp någonting i halsen. Åkte därefter hem med Maria till oss, eftersom hon skulle träffa brorsan. Fick order av mamma att åka å handla lite till maten så de va väl bara å göra, tanke på att pappa jobbade å hon själv va sjuk, så va de bara jag som kunde köra för att de skulle gå relativt snabbt. Kom hem igen å ringde Martin :) Pratade i ca. 15 min om allt möjligt samtidigt som han bokade in en massage imorgon :P  Blir kul å träffa honom igen, tanke på att han varit borta i 3 mån, han har mkt å berätta om sin USA resa å alla tokigheter som han å Hampus hade råkat ut för ^^
Därefter hjälpte jag mamma med maten å så nu sitter jag här. Har inte gjort så mkt mer idag. Blir bara å ta det lugnt och skriva rent det vi gick igenom idag på lektionen så att man ligger i fas redan från starten eftersom det bara blir jobbigare och jobbigare under det här avsnittet av kursen. Ser inte fram emot tentan som e om nga veckor... Tkr redan att de e jobbigt som de e ^^ hehe...

Ngt som även tynger ner en e att alla polare har SPORTLOV!!!! :O
Saknar de fan lite.. Vill oxå ha..
Men nej, går man på högskola så existerar inget sånt... Surt...
Men men vad ska man göra, bara å bita ihop å längta det det långa sommarlovet istället :D

puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0