Fredagen den 13:e, vad kommer hända för konstigt/fel idag då..?


Torsdag: LEDIGA!!!!! Skjutsade in mamma och brorsan till kvart över 8, och drog sedan till gymmet ett tag innan det vart att åka hem igen och plugga satan inför morgondagens tenta. Tyvärr blev det inte så mkt pluggande som jag hade hoppats på, men jag börjar bli van att jag kommer igång sent på kvällen istället för mitt på dagen/morgonen... Så typiskt mig! Blev istället tv tittande, å vad jag kollade på vet jag inte, förutom gladiatorerna som pappa hade spelat in från i lördags och halva Titanic. Snacka om att den filmen e bland de bästa! Blir tårögd varje gång jag ser den...
När resten av familjen kom hem vid 17 tiden någonting vart de bara å ta det lugnt, eller ah jag skulle som sagt ha pluggat men det blev att ta det lugnt upp på mitt rum istället...Det var sedan dags för middag vid halv 9 någonting, för att hela familjen skulle kolla på "Biggest Loser Sverige". Blir även lite tårögd av att kolla på de programmet. Gick å la mig nästan på en gång, men somnade inte förrän närmare 2-2.30 tiden.. Kul att alarmet sedan skulle ringa halv 6...


Fredag (idag): IDAG E DE FREDAGEN DEN 13:E.. :o   Den här dagen har aldrig varit ngn dag för mig, det är alltid någonting som inte går rätt till just på denna dagen... Händer iofs inte ofta då det går min väg, men de brukar vara värre nu..  Kul att man hade massage tenta idag oxå, teoretiska delen (de jag skulle ha pluggat till..). Skiiiiiiit nervös inför tentan, men efteråt gick det betydligt bättre än vad jag hade trott. Så hoppas på ett Godkänt prov när jag får tillbaka det om 3v eller ngt sånt. Tog sedan sällskap hem med Mathias, och pratade som vanligt om allt möjligt. Tog sedan bilen från hamn hem till mormor å morfar, för att hälsa på dem ett tag. Dock blev det typ bara 20 min för därefter blev jag tvungen att åka till Vackstanäs för att hämta upp brorsan som slutade för dagen. Begav oss hemåt. Hämtade upp mamma för att sedan åka å köpa ngt litet till pappa, som fyller 44 år imorgon!! <3
Har städat hemma å bara tagit det lugnt sen vi kom hem. Ser fram emot en pluggfri helg och en helt underbar helg med de underbaraste (Linda, Pontus, Michaela + nga fler)!! <3 LÄNGTAR!!!!
Snart blir det för mig å Emil att laga middag, behöver dock bara resten av ingredienserna som våra päron skulle åka iväg å handla ^^ Det bjuds på pastagratäng! MUMS!


Jag å tenta plugg ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0