Nyårs bilder innan jag drog till Niclas kommer med i detta inlägg ^^


Väcktes nästan halv 1 idag av att pappa kom in i rummet.
Tog det lugnt med Madde hela dagen tills de skulle åka hem vid halv 6 tiden.
Vi kollade på Sverige-Ryssland matchen (JVM) som pappa hade spelat in, medan vi åt frukost å snacka om vilket spel sverige hade i tredje perioden :o Ryssland hängde verkligen inte med för 5öre!!!
Grattis till semifinals platsen!

Vi kollade även på "Allt för min syster" som jag hade lånat ifrån dom.
Riktigt bra film faktiskt! En film man blir väldigt rörd av!
Värd att se !

Nu har jag bara tagit det lugnt och ska nu ner å spela lite Wii med familjen innan det blir tv-tittande. Kommer bli riktigt kul, för mina päron har inte direkt spelandet i sig ^^
Ha det så bra, så hörs vi!
Puss å kram på er allihopa <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0