Vill bara att de ska bli som förr...


Söndag: plugga hela dagen, även om det blev lite till och från emellan åt, samt försökte bara å ta det lugnt med musiken på rätt så hög nivå. Bråkade även rejält med mamma, inget jag vill gå in på här... Mådde skit efter de ... Kunde därmed knapppt sova ngt... Hann även prata med Linnéa och Linda ett par gånger i mobilen innan jag väl slöt ögonen för nga timmars sömn...

Måndag: Massage lektion i skolan, gick igenom lite idrotsmassage (mer kraft i greppen å snabbare rörelser) samt lite tekniker som man skulle tänka på inför den praktiska tentan. Drog direkt till gymmet efteråt å pumpade mina s.k. muskler. Sprang i 20 min å cyklade i 20 min som uppvärmning å körde styrka efteråt innan jag sedan drog hem för att fortsätta plugga. Träffade även Bill på gymmet. Snacka omatt de va ett bra tag sen sist. Måste ha varit den kvällen då vi sa hejdå till Martin å Hampus i Sthlm. Riktigt kul :) Pluggade hela kvällen å kollade även lite på tv, innan de va dags för att sova för att orka upp på morgonen. Mamma hade däremot inte hört av sig ngt varken till mig eller pappa, mer än att hon inte skulle komma hem efter jobbet..

Tisdag: Ledig ifrån skolan, eller ah typ. Vi hade en igentagningsdag i skolan som inte va obligatorisk. Kände att jag behövde vara hemma å plugga till det teoretiska provet istället för det praktiska. Skjutsade pappa till jobbet å åkte sedan till gymmet. Gymmade från kl.7.15-9.30 någonting. Sprang i 40 min å cyklade i 20 min som "uppvärmning" å körde styrka efteråt innan jag sedan drog hem för att fortsätta plugga. Åkte hem, hoppa in i duschen (jävligt skönt, hehe). Sprang i 40 min å cyklade i 20 min som "uppvärmning" å körde styrka efteråt innan jag sedan drog hem för att fortsätta plugga. Blev även en hel del tv-tittande - inte helt okej egentligen. Tog det lugnt när resten av familjen (pappa å Emil) kom hem. Kollade på HV17-Timrå matchen, å hyllningen till Stefan Liv <3    När mamma sedan kom hem vid 21 tiden någonting hade vi ett familje prat, för att reda ut olika saker å även försöka komma på hur vi ska bli en enda stor familj igen samt hur vi ska kunna bli den familj som vi va för flera år sedan... Känns lixom inte som om att vi e ngn familj längre tanke på alla rejäla bråk vi har, nästan 24/7... Antingen e de jag å mamma (oftast e de vi) som bråkar rejält, eller så e de föräldrarna emellan, eller så e de Emil som e "problemet"... Orkar lixom inte.. Vi kom fram med nga lösningar å hoppas att de kommer hjälpa oss...
ÄLSKAR VERKLIGEN HELA FAMILJEN, men ibland blir de bara för mkt...

Onsdak (idag): PRAKTISKA MASSAGEPROVET!!!!!! Började halv 1 - riktigt skönt. De som även va väldigt skönt va att vi skulle bli av med ena massage tentan. Jag masserade med en som heter Erik. Sköna med de hela va att vi skulle massera varandra i en hel timme, dvs. jag skulle ge Erik 1tim massage å han mig likaså. Hur skönt som helst. Å det bästa av allt - ALLA I KLASSEN BLEV GODKÄNDA!!! :D inte så svårt egentligen men ändå! Kom hem från skolan vid 17.45 någonting å missade därmed min fotbollsträning... Har nu suttit å pluggat sen jag kom hem, så ska ner å umgås med familjen lite samt kolla på Biggest Loser Sverige. Min å mammas gamla arbetskamrat e me där (Daniel). Kommer bli kul å se :)
Nej men nu har programmet börjat, vi hörs!
Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0