Ännu en vecka har snart gått, snacka om att tiden går fort.. Önska bara att tiden hade varit med dig...


Blev inte att man kom i säng den tiden man hade räknat med.
Eller jag hamna i sängen, men låg å skrev lite med Bill å en som heter Alexander, så klockan hann väl bli halv 1 någonting trots allt... Inte bra...
Somnade på tåget upp till skolan, men som tur va så vaknade jag till när de ropade "Nästa Stockholm Central", annars hade jag väl hamnat i Märsta ^^
Kom till skolan 1 hel timme innan vi börja så la mig bekvämt i en av sofforna å halv sov - så himla skönt! haha. Man vakna till när alla elever började komma.
Hade bara teoretiska lektioner på hela förmiddagen å sedan lite praktiska lektioner på eftermiddagen (vi skulle undersöka varandra).
Åkte med pappa hem å sitter nu här vid datorn, när jag som vanligt borde plugga...
Tenta nästa fredag... Inget jag ser fram emot direkt...
Räcker med att livet är upp och ner, inte alls som jag vill ha de...
Hade jag haft dig i mitt liv, hade jag klarat mig, då hade de varit perfekt oavsett allting annat runt omkring... Men som det verkar vara nu så får det förbli den underbaraste å finaste drömmen ngn kan ha... <3

Miss you, and you know who you are..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0