Ett steg närmare drömmen


I fredags hände det inget speciellt. Hade tänkt å tränat innan jag började när kände mig så himla trött när alarmet ringde kvart över 6, så bestämde mig för att lägga mig igen å sova i 3tim till. Har nämnligen inte sovit så jätte bra denna vecka å har ingen aning om vad de kan bero på. SÅ de kändes ärligt väldigt skönt å kunna lägga sig i sängen igen, ställa om alarmet å vet a att man kan gå upp halv 10 istället. Fick skjuts av mamma till tåget å tog sedan sällskap med Mickis å Peo till Rönninge där dom skulle av medan ja skulle fortsätta till Sthlm. Vi hade bara praktiska lektioner vilket gick ut på å inspektera å göra lite undersökningsmetoder på varandra :) NU BÖRJAR MAN KÄNNA ATT DET NÄRMAR SIG KLINIKEN!!!!! :D
Åkte sedan hem med pappa å satte mig å pluggade lite, innan de va dags för mat å sedan tv-tittande med familjen. Blev "The voice Sverige" å sedan filmen Rockstar.

Igår (lördag) va det att man inte fick sova så jätte länge eftersom jag skulle köra in bilen till Scanias verkstad där pappa skulle fixa ngt både på den lilla gröna bilen å den stora blåa, vid halv 10 tiden - suck!
Åkte sedan hem å pluggade lite innan jag tog bussen in till stan för att gå på basket match med familjen. Telge (damerna) förlorade tyvärr med 11p medan herrarna vann med 19p (det var dubbelmöte). Bra pelat till båda lagen!
Åkte sedan hem till fam. Dahlqvist för att fira pappan i huset, min bästis haha. Vi åt pizza å hade de allmänt trevligt tillsammans, som en enda stor familj. Jag å Madde kollade på Lejonkungen inna ndet var dags för gladiatorerna! GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN FILMEN! SERIÖST!! <3 The lionking in my heart <3
Blev sedan att jag drog hem till Linda vid 21.15 för att förkröka lite innan vi skulle dra ner till The Strip för att festa, dansa å ha grymt kul!!!! Träffade hur många som helst i kön som e helt underbara personer :) Träffade även Linnéa å hennes sambo Marcus, riktigt kul faktiskt :) De mest frustrerande va att vi fick stå i kön i över 1h :o men de va bara å släppa loss när man väl kom in, grymt kul :D Skulle ha träffat en som heter Alexander men han orkade inte stå i kön så de drog ngn annanstans :P
Blev nog lite mkt kanske, hehe (A) Träffade även Bill å hans polare, Joakim, Calle, Niclas, Filip, Emma, Pontus, Linnéa, Lisa m. polare, Madicken å hur många fler underbara personer på dansgolvet! så underbart att träffa så pass många på ett å samma ställen!!
Jag, Mikaela å Linda tog sedan 02.37 bussen hem till Linda för att slagga där. Gjorde i ordning oss till sängen/soffan, men istället för att somna låg vi å babblade på som aldrig förr :P haha lite kul! Jag låg även å skrev på fb med Bill å sms med Alexander, innan jag somnade på soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0