Inför det sista...


Sov 11 immar i natt, lika skönt som igår.
Äntligen så att man kan sova ut, men tyvärr e de i fel tajming eftersom jag har tenta imorgon, vilket går skit...  Vill verkligen inte, å har inte orken... så vi får helt å hållet se hur det går...
Fick tillbaka en omtenta igår - CHECK!! :D så himla skönt!

I skolan hade vi bara 3lektioner idag, d.v.s halvdag - började halv 1 å slutade 15.15. Tog sällskap med Örjan, en klasskompis från Norge, hem eller ah till Flempan där han skulle av. Fick sedan skjuts hem av pappa som stod å väntade vid Järna station efter att ha handlat. Åt middag nästan direkt å sitter nu här å borde plugga som vanligt.. Ska bara slänga in detta inlägg å sedan fortätta.
Förstår mig inte på mig själv egentligen, jag vill det här mer än så himla mycket, men ändå så har jag inte motivationen inne till att ta tag i läxorna... sjukt tråkigt..
Sitter nu å chattar lite med Bill på fb i mellan åt eftersom han jobbar å jag pluggar. Har fått ett nytt smeknämn av honom "FÅGELBEBIS" haha :P   hans motivering: de blir lätt sjuka å du verkar vara likadan ^^
haha så gulligt, men väldigt förvånande när han skrev "hur mår du fågelbebis? :)"

Nä nu blir de å ta tag i pluggandet, innan de e dags för sängen igen. Imorgon blir de då ingen sov morgon så bäst å vara pigg, eller ah någorlunda iaf...
Vi hörs nog om en stund igen, men ha det så bra så länge!
Puss å kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0