Underbar kväll hos den bästa <3


Igår ringde mamma in mig för att jobba.
Började kl.11-16.30.
Vi stängde egentligen vid 16 men kassan strulade precis när vi skulle göra en avstämning,
så typiskt när jag ska bort. Alltid så, å de kommenterade mamma oxå, haha.
Åkte hem å gjorde i ordning mig för att sedan ta bilen hem till Linda.
Hon skulle nämnligen ha en inflyttningsfest å sedan utgång vid 23 tiden någonting.
Åkte förbi Ica på vägen å köpte henne en liten inflyttningsblomma.
När jag kom till henne hade Linnéa redan kommit.
Vi gick till affären å handlade till maten - tacos.
Vi alla hjälpe till med maten å det blev lyckat (hehe svårt å misslyckas med tacos lixom) xD
Jätte gott blev de iaf!
De andra drack å hade de oligt, jag hade kul men fick nöja mig med läsk eftersom jag va chaffis för kvällen.
Drog ut vid 23 tiden.
Hade gryyyyyyyyyyyyymt kul hela kvällen å träffade både Niclas, Filip, Johan, Daffy (lindas kompis) å många flera. En lyckad kväll helt enkelt!
Dock blev det lite mkt för nga, men jag skjutsade hem alla dit dom skulle så allting löste sig ändå i slutändan :)
Kom väl hem vid 03.00 tiden någonting å somnade direkt.

Idag ringde mamma å väckte mig vid 10 tiden. Det var nämnligen så att jag kanske skulle ha jobbat idag berorende på ifall Karin fortfarande va sjuk eller inte. Behövde dock inte jobba.
Rätt skönt egentligen tanke på att jag har massage tenta både praktiskt å teoretiskt nästa vecka, men det hade inte skadat å tjänat lite pengar nu när man knappt har jobbat någonting på den senaste tiden. Men men de kommer väl dom dagarna då de behövs personal :)
Så idag har min dag bestått utav bara massage plugg, mat, musik och.. Vad har hänt mer idag?
Ingenting tror jag nu när jag tänker efter. Det har varit en rätt tråkig dag men samtidigt väldigt lugn. Familjen åkte till pappas kusiner som fyller 19 på torsdag, för att fira dom i förskott (tvillingar). Dock så beslöt jag mig för att stanna hemma pga. pluggandet.
Rätt skönt å ha huset för sig själv, hög musik å knappt behöva tänka på vad klockan e, dock skulle jag ha hunnit tvättat håret idag, men de har inte blivit av ännu... ups (A)
Nä men nu blir de å massera mamma i en timme som jag har lovat.
Vi får se om jag hinner slänga in ytterligare ett inlägg innan det e dags för John Blund att anlända ^^

Ha det så bra så länge så hörs vi!
puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0