<3


Sitter nu och kollar på Wallander tillsammans med världens bästa lillasyster, Madde! :)
Idag har vi egentligen inte gjort så jätte mycket.
Va ute i "morse" och gick i 1tim, duschade å kollade lite på tv innan vi drog till Ica Maxi för att handa lite till maten. När vi väl kom hem började vi med lövbiffsgrytan och riset, som skulle bli kvällens middag.
Blev riiktigt bra faktiskt! :) Fick till och med en matlåda tills på torsdag då jag måste iväg å jobba.
Åt framför tv:n och har sen dess suttit här. Alltid trevligt med att umgås med Madde :)
Blir väl sängen efter Wallander om vi ska orka upp lite tidigare imorgon för att dra ut på en promenad då oxå innan jag måste in å jobba kl.15-20.15. Rätt typiskt egentligen för jag hade sätt fram emot min semester v.30-32 men icke sa nicke, jag fick ta 8st extra pass dessa tre veckor...
Men men extra cash borde man inte klaga på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0