Dags å flytta hemifrån snart kanske..


Dagen har sätt ut så här kortfattat:
 
* Vakna kl.11.20
* Åt frukost framför tv:n
* Dammsög hela huset
* Plockade undan kläder å saker på hela undervåningen
* Satte på 3 tvättmaskiner + en torktumlaromgång
* Strök lite kläder
* Åkte å handlade lite smått
* Lagade lunch till mig å Madde
* Bakade banankaka
* Duschade + tvättade håret
* Dukade å förberedde middagen till familjen som skulle komma hem från Öland
* Gjorde fläskfilégrytan å salladen
* Gjorde rent i köket å gjorde sedan klart resten av middagen
* Sa hejdå till Madde som skulle hem
* Åt middag
 
Sitter nu här framför datan å kollar på OS samtidigt. Denna söndags kväll kan inte gå långsammare...
Kollar även lite på lägenheter. Känner att de snart borde vara dags att flytta hemifrån pga. flera anledningar som jag inte vill nämna egentligen. Allmänt trött på att aldrig få ngn respons eller respekt för den man är.. Man får lixom bara höra gnäll å tjat hela tiden fastän man inte gjort ngt fel... Riktigt trött på deee!
+ att jag har visat denna 1,5v att jag verkligen kan ta hand om mig själv, sen e ekonomin en annan grej... tyvärr... men men vi får se....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0