Grym helg trots ölen ^^


Vart ingen granngrillning för min del i lördags. Satt hemma istället tills Malin å Edith kom, då vart de dags å fixa i ordning sig till utgången och hämta Sara från jobbet. Drog till Sinners (självklart), där vi träffade Marcus, Bill, Patrik, Jocke, Buster, Coffe å hela deras rugbylag, som tydligen hade avslutning. Hur trevligt å roligt som helst, även om jag fick stå ut med ytterligare en mykter helg... :) Messade även med Robban under kvällen!
Trots att jag inte skulle ha med alkohol å göra så vart de så ändå... men inte i munnen utan över hela mig, från topp till tå.... Patrik å Jocke skojade runt å tror ni inte att Patriks stora öl glas vältes å hamna på mig, både i håret, ansiktet, min vita tröja å mina nytvättade byxor :o  Självklart så va de över 2 tim kvar av kvällen,... Lyckat, stank verkligen öl.... -.-'
Skjutsade sedan hem Malin, Edith, Buster, Coffe och Patrik, å de va meningen att jag skulle skjutsa hem Bill oxå när han väl skulle ha kommit från Sthlm, men så blev de inte för jag orkade inte vänta i stan efter att ha skjutsat hem de andra... Han fick klara sig själ;) Höll även på å köra på 7st vildsvinsungar på väg in till stan för att hämta Bill (innan jag hade bestämt mig för att åka hem igen) :O
 
I söndags va de dags för jobb igen, hela dagen! Tur att kvällen avslutades med att man träffade en underbar vän i två timmar innan de va dags för att åka hem å kolla på de sista minutrarna av Spanien- Italien matchen!
Spanien vann Em i år igen, med utklassning - 4-0 :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0