I´ll never gonna forget you


För exakt 1år sedan träffade jag dig för första gången!
Jag minns varje sekund från den dagen,
hur nervös jag va,
dina mörkbruna ögon som mötte min blick,
ditt fina leende,
dina varma kramar,
hur underbar du va...
De räckte med att se dig möta mig vid stationen när jag klev av tåget och
ditt välkomnande för att jag skulle falla för dig...
Alla underbara minnen,
stunder å upplevelser som du gett mig både när vi har varit ensamma å tillsammans med dina fina vänner,
kmr alltid att ha en stor plats i mitt hjärta oavsett om de har varit bra dagar eller mindre bra!
Du kmr alltid att vara oerhört saknad och
jag kmr alltid att älska dig för den underbara person du är... ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0