Musik på hög volym!


Idag vart de att ta 9.31 bussen in till jobbet trots att man inte började förrän kl.11....
Passade på att ta en powernap i våran soffa i lunchrummet, innan de va dags att sätta sig nere i kassan hela dagen. Som vanligt finns det bra som dåliga dagar. Idag va de faktiskt en bra dag, förutom att man kände tröttheten komma och gå hela tiden.
Efter jobbet blev de att dra till Västergård, men planerna förändrades när man väl hade kommit dit... :( Väldigt synd men vad ska man göra, de finns fler dagar!!
Självklart så regnade de som fan + åska + blixtra. Där satt man dyngsur ute i regnet, paraply´t hade man ju självkalrt glömt så jag kan säga att jag kunde vrida ur mina kläder, fårn topp till tå, flera gånger om... Blev att hoppa in i en VARM VARM dusch innan de va dags för middag.
Vad har hänt sen dess?
Jadu ingenting om jag ska vara ärlig. Messat lite med Bill å Madde, suttit här vid datorn, laddat ner låtar till min älskade Sofia (snäll som jag e (A)) och lekt lite med min nya Samsung Galaxy S3.
 
Så har ni tips på låtar som gör en på fest humör och väldigt glad: KOMMENTERA!!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är bäääst! :DD Pepp musik är ett måste haha! ;)
ÅH haru ny mobil IGEN? :D shit, jag måste verkligen ha en kamera mobil!! :o :D<3

2012-07-08 @ 21:59:39
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0