all I need is your forgiveness


Idag har det ärligt talat inte blivit mycket gjort.
Vaknade vid 13 tiden någonting, men låg kvar i sängen/soffan till säkert halv 2 innan vi drog ner å åt frukost framför tv:n å Dirty Dancing 2.
Vid 14.30 drog Edith hem å har typ sen dess suttit fastklistrad framför den där dumburken!
Har käkat middag å nu fastnat framför datorn istället.

Blir väl å kolla på One Tree Hil serien, nu fram tills att ngn film börjar kl.21.
Blir väl å slagga rätt tidigt ikväll, tanke på att jag ska upp å träna imorgon bitti eftersom jag missar fotbollsträningen på kvällen pga. arbete + att jag ska luncha med Malin, Emma å Sara (som jag vet än så länge) innan jag ska börja jobba :)
Kommer bli väldigt trevligt! Skönt å försöka komma på andra tankar, även om jag verkligen har svårt för de just nu, så länge det e som de e...
Vill som sagt att allting ska bli som förr, å självklart ogjort...
De gör verkligen ont inom mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0