I´ll never let you go


Har inte gjort ett jävla skit idag!
Har haft en så himla tråkig onsdag, å kvällen vart ju inte bättre av att träningen blev inställd!
+ att de har varit 3:e världskriget här hemma sen mamma å pappa kom hem..
Orkar fan inte...
Räcker med att jag har förlorat dig... Vill bara att de ska bli som vanligt igen... Du anar inte...
Idag har jag bara suttit här vid datorn å kollat på One Tree Hill serien och käkat. Bra kombination... Eller inte..
Snart blir de å lägga sig tanke på att man ska upp å jobba imorgon kl.11-20.15.

Blev bara ett snabbt inlägg. Vi får se om vi hörs imorgon. Beror helt på hur trött jag e.
Eller om jag har ngn lust...
Känns lixom inte som om att man har ngn lust kvar sen i måndags då allting förändrades...
Hade de så pass mycket bättre då, allting flöt på som normalt.
Saknar de och hoppas verkligen att de åter igen blir så...

Natti natti på er :)
puss & kram <3


Jag vill verkligen inte släppa taget på det vi hade, även om det inte var en sån relation!
I miss you alot! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0