Lugn å underhållande lördag!


Sverige matchen i fredags slutade inte riktigt som vi ville...
3-2 till England, vilket betyder att Sverige e ute ur EM... :(
Mellberg gav oss hoppet, men tyvärr höll de inte enda in i slutet...



Igår (lördag) tillbringade jag tiden i Brunnsäng. Åkte in för att kolla på Patrik å Jockes rugby match, samtidigt som att man fick träffa Bill igen, som en liten bonus :)
Ärligt så fattade jag inte så mycket av sporten men kul ändå, dock hade vädret kunnat varit bättre!
Blev tillslut vinst med 20-9!
Drog å handla till maten, innan man begav sig hemåt för att just laga maten. Edith kom vid 18 tiden :)
Åt middag hela familjen + Edith å drog upp på mitt rum i nga timmar innan vi tog bilen in till Tälje för att hänga på Sinners med polarna! Blev att vi satt å snacka om allt möjligt! :)
Snäll som jag e så skjutsade jag hem Jocke, Patrik å Sara, självklart Edith oxå men hon skulle sova över så ;P
Kom inte i sängs förrän 4.20 tiden någon gång, efter att ha suttit å pratat en lång stund.
Saknat den här tiden med henne!<3


Kärlek till er tjejer!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0