Sunshine


Det märks verkligen att tjejer behöver ha mer än 1 timme i badrummet, speciellt om man är minst 2 där inne samtidigt. Det kunde jag och Madde konstatera efter gårdagen. Jag hoppade in i duschen strax innan kl.12, därefter hoppa Madde in. När vi sedan skulle fixa håret, sminka oss å snygga till oss lite allmänt så va klockan väl inte ens halv 1. Kan säga när vi va helt klara så va klockan 14 = 2 tim senare satt vi i bilen på väg in till Tälje för att panta lite burkar (blev en hel del tillslut märkte vi).
Drog till stan för att möta upp Edith, för att käka tillsammans innan vi skulle skjutsa hem Madde å vi dra vidare till rugby matchen. Träffade Bill på plats med sina polare + Ediths polare till hennes familj - Trevligt :)
Kan erkänna att jag fattade mer av sporten den här gången än när jag va på plats själv! ^^ Bra där!
Det blev vinst med 33-5!!!!
Åkte å hämtade Malin som slutade jobba vid 20 tiden. Lämnade av tjejerna hemma innan jag fortsatte hem till mig för att kolla på Spanien - Portugal matchen på tv. HEJA SPANIEN!!!!
Vinst för Spanien efter straffar, dvs. EM- FINAL HÄRNÄST!!!!  Inge kul att en match ska behöva avgöras på straffar men vad ska man göra...
Låg å messa med Bill en stund innan det var dags för John Blund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0