Kort sammanfattning över de typ 2 senaste veckorna ^^



Förlåt för jävligt dålig uppdatering, men har ärligt helt glömt bort datorn sen jag sluta skolan, vilket e helt fuck up egentligen!

Avslutningsdagen, onsdagen den 30/5, va helt okej faktiskt; tenta på förmiddagen, öl drickande + jordgubbsätande med nga klasskompisar ute på skolans terass å därefter av grym avslutning. God mat å dryck därpå med alla underbara människor! Drog sedan på nästa "fest" - pappas kusiners studentmottagning.
Snacka om att tankarna och minnerna från sin egen student ploppade upp i huvudet på mig! SAKNAR DE SOM FAAAAAAN!!! Minnesrika minnen/stunder! <3 
Stannade inte där så länge tanke på att resten av familjen skulle upp å jobba dagen efter eller dra till skolan, medan man själv hade SOMMARLOV!!!!

Skulle ha träffat Robban på torsdagen (dagen efter) å hängt med honom till sjukhuset, men de löste sig ändå. Fick träffas en annan dag! Drog å träna å hade de skojsigt ändå (dock inte lika..). Hjälpte till hemma exakt hela kvällen enda fram till halv 1-1 någonting för att få allt i ordning till brorsans firande dagen efter.

Firade brorsan på fredagen, den 1/6, med släkt å vänner. Grymt kul! Tur att Madde va här å gjorde mig sällskap.


lördagen vart jag tvungen att jobba kl.10-18.15 istället för Andreas. Lite tråkigt tanke på att familjen skulle till Madde å fira henne, men fick samtidigt se att jag behöver pengarna...
Efter jobbet vart de att dra till Edith för att fira hennes 20-åriga dag i efterskott! Grymt kul å trevligt! Blev smörgåstårta med dricka + lite snacks innan vi drog in till Tälje på utgång. Hamnade på Sinners hela kvällen. Snacka om lyckad kväll!!!! Ni som inte va me missade ngt ! Att se mig så pass dragen som jag va då, de hade fått er vikna dubbet av garv! Fy fan... Jag som skulle ta de lugnt å kunna köra på söndagen till jobbet... Kan säga att de kunde jag INTE göra på långa vägar... Stackars Patrik som fick ta hand om mig den kvällen, dock skrattade han bara så de va väl tur de... skadeglädje hela kvällen för hans del -.-'


Kan säga att söndagen på arbetet va inte den roligaste! Den sämsta å långsammaste sen jag började på coop. Inte så konstigt för att man va bakis å svimfärdig, men ändå... Fy fan... Kul att man jobbade kl.10-18.15 den dagen oxå... Va typ bara å dra hem å sova sen - så himla skööööönt!

Måndagen - LEDIG!!!

Tisdagen blev jag skickad till Coop butiken i Rosenlund för de behövde personal. Jobbade mellan 11-19. Drog sedan vidare till kusinerna för att fira min farbror. Alltid lika trevligt.
Åkte sedan till Sofia "en stund" å umgicks med henne till kl.1 typ :D as mys!<3 Love you babe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0