Vill bara få det ogjort...


* Träningen igår gick inte alls som jag hade tänkt mig...
Självaste övningarna gick okej, men tankarna va någon annanstans...
Orkar inte gå in på detaljer, men kan säga att jag har förlorat en riktigt bra vän, ialla fall som de ser ut i dagens läge... Jag hatar de verkligen... Vill bara att de ska bli som förut...
I really miss it! :'(

* Sverige förlorade mot Ukraina, med 1-2. En match de borde ha vunnit!

* Kunde inte sova på hela natten...


Idag ringde alarmet kl.6 å de va dags att stiga ur sängen - dags för arbete. Började kl.8-17.
Snacka om att hela dagen va jävligt seg...
Tur att kvällen kommer bli bättre nu. Ska dra iväg till malin å ha tjejkväll, bara vi två!
Gud vad jag har längtat å saknat detta! Behöver det väldigt mycket just nu!
Love her <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0