Bring my heart beat back


Jag vet att jag borde glömma,
att jag borde gå vidare och lägga allting bakom mig.
Tyvärr är det lättare sagt än gjort...
Du har sagt det flera gånger, men jag har alltid undvikit dina ord.
Du har försökt och övertala mig, men du har alltid misslyckats...
Mina vänner har sagt likadant,
min familj säger detsamma, för de alla ser att jag inte är mig själv längre.
De har sett mig må så här dåligt, vara helt förstörd, innan vi började prata, de märkte en väldigt stor skillnad under tiden vi pratade och såg utvecklingen på mitt humör å hur jag ändrades till en mycket gladare och mer hjälpsam tjej/dotter/vän/klasskamrat under tiden det var vi, då vi pratade om allt och alla. Det kändes som om att jag hade vaknat upp ur min mardröm och att jag äntligen skulle kunna börja leva ett lyckligt och normalt liv.
Men nu när det är som det är mellan oss, så tomt, så ensamt, så mörkt,
har alla i min omgivning märkt ett stort nederlag på mitt humör, min ork, min kraft och min energi.
Ingenting av det finns kvar.. Den här positiva och lyckliga tjejen finns inte längre kvar..
Jag vill och kan inte skylla allting på dig, för den underbara person du är.
Du har gjort allting så rätt och fått mig att känna mig som världens lyckligste tjej!
Du har fått mig att känna mig speciell, inte bara av att vara vid min sida eller av att höra din röst, utan också för att du har gett mig en sån värme som sträcker sig över hela världen.
Den har gett mig energi, hopp, tro och framför allt din kärlek...
Jag vill bara att du ska vara lycklig,
och tydligen så har jag inte fått dig att känna dig riktigt så lycklig och speciell som jag velat och som du hoppats...
Du förtjänar någon som får dig att skratta, må bra, trivas med dig själv och i din omgivning, någon som alltid finns där för dig och kan ge sin kärlek till dig när som helst, och inte bara via telefon eller internet...
Du förtjänar någon som verkligen verkligen kan fånga ditt hjärta, få dig på fall...
Jag hoppas ärligt att du finner den rätta för dig, för jag verkar inte vara den du söker tanke på att det slutade som det gjorde mellan oss...
Jag förstår om jag gjorde fel, men önska ändå att du hade kommit och berätta det för mig, istället för att bara låta det gå och sluta så här olyckligt...
Jag älskar dig så himla mycket å du betyder verkligen hur mycket som helst för mig, vare sig det är nu eller om 5 år... Du fick mig på fall, du fick mitt hjärta, min själ.
Önska bara att jag hade kunnat gjort något annorlunda för att det slippa den här situationen, slippa allt det här som vi har gått igenom sen december månad...
Jag vill bara att du ska veta att, allting som vi har gått igenom sen dag 1, då vi började prata för allra första gången, kommer jag aldrig att ångra. Det kommer finnas i mitt hjärta hela livet.
Du har gett mig så pass många, fina och helt underbara minnen som endast du kan ge mig. Det har alltid varit du för mig, sen den 17juni 2011, då vi träffades för första gången hemma hos dig. Varje gång jag har legat i din varma famn, känt din närhet och din kärlek så har mina känslor bara blivit starkare och starkare för var dag. Du har behandlat mig på ett sätt som ingen annan har lyckats med förr, du har gett mig äkta kärlek och omsorg, genom att bara vara dig själv, den killen jag träffade på tågstationen den 17 juni...

Jag vet inte hur jag ska säga eller vad jag ska skriva för att du ska förstå...
Jag satsade på dig, jag fick dig, jag förlorade dig, jag föll...
Jag hoppas bara att du finner allt det du alltid har sökt, och att du blir lycklig.
Det är det enda jag vill!
Du förtjänar den absolut bästa.
Jag älskar dig för den du är, och för den du alltid har varit.
Men jag tror ärligt att det här är bäst för oss båda, även om jag själv inte vill eller kan inse att det börjar hända... Jag kommer aldrig att glömma dig, jag kommer aldrig att sluta tänka på dig eller få bort dig ur tankarna, jag kommer aldrig att förlora de minnen du gett mig under den här tiden...
Men det kanske är dags för mig att börja ta steget bakåt och lyssna på vad du alltid har sagt, att det är dags för mig att gå vidare, hur svårt det än kommer vara... Jag vill inte inse att det du alltid har sagt om det här, ska vara sant, att det är för mitt eget bästa... Du har alltid velat mitt väl och betytt allt för mig, jag kände det redan första gången vi kom hem till din lägenhet, du var inte som alla andra. Du var speciell. Du beskyddade mig i varje situation, fastän jag klarade mig själv, du ville visa din hjälpsamhet och din kärlek utåt hela tiden.
Du ville bara mitt väl när det gällde allting. Du har haft rätt om så mycket, men den här gången anser jag att du har fel, det här är inte bäst för mig, att det ska sluta så här...

I´m gonna miss you now and forever!
You´ll always be in my heart,
but I wish you missed me as much as I miss you...
♥♥♥♥

 
      




Kommentarer
Postat av: Elli

<3

2012-03-21 @ 17:12:12
URL: http://eellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0