Det finns betydligt roligare saker än att ha en medicinsk psykologipluggs kväll...


Precis som rubriken lyder, så hade jag hellre gjort någonting annat än att sitta och plugga.
Men vad ska man göra, när man har tentan imorgon...
Har lixom inget val...

Dagen för övrigt har gått relativt långsamt idag. "Glömde" min sovmorgon idag oxå, å drog till gymmet direkt efter skolan för att tagga igång inför tenta plugget.
Träningen gick relativt bra bortsätt från att man märker att konditionen har blivit sämre efter att inte ha tränat lika mycket som förut, pga. ont om tid och sena skoldagar. Väldigt tråkigt, för jag känner att jag måste ha den när jag spelar fotboll, e ute å springer å överlag så att man slipper det här flåset så fort man gör någonting... :/
Måste komma tillbaka i min träning.... NU NU NU NU NU NU!!!!

Måste fortsätta plugga nu, så att man har tid å ta en paus för att kolla på Biggest Loser Sverige finalen kl.21.. Vi hörs mer imorgon, kan jag tro, om inget annat kommer ivägen, typ en kväll med Martin eller ngt sånt. Tänkte slänga i väg ett sms imorgon efter tentan för att höra om han har nga planer för kvällen :) I´m kind a miss him....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0