Nej men vad va det jag sa...


Sitter nu i skolan och har precis skrivit tenta..
Gick ju precis som jag anade - skit dåligt verkligen!!
Kom inte ens upp i godkänt poängen, så HEJ OMTENTA...
Jaja vad ska man göra, har bara mig själv att skylla så de e ingen idé att det ska gå ut över andra som sagt.
Att jag aldrig kan lära mig av mina egna misstag, som jag har gjort så pass många gånger nu, sen jag började i skolan överhuvudtaget...  Jag måste verkligen börja planera min pugg tid OCH verkligen sitta å plugga, inte hålla på med massa andra grejer runt omkring, som t.ex. det här ; blogga, sitta på fb, hålla på med musik eller vad det nu än är som kommer ivägen för pluggandet...
Bättre lycka nästa gång helt enkelt...
Bara å börja plugga inför nästa tenta som är nästa fredag... suck..
aldrig så att man e ledig...

Nu blir de å dra iväg till kliniken å ta emot patienter :) de e ngt man iaf ser fram emot! Hoppas på en glad patient som kan få mig på bättre humör!
Sen blir de att dra hem å sitta för mig själv, om det inte e så att ngn polare e ledig för att hitta på ngt...
Martin kunde tyvärr inte idag så tyvärr blir de inte å träffa honom :/ de va ngt jag verkligen hade behövt nu efter den här tentan... men men vad ska man göra, vi ska träffas senare i veckan/i helgen så det får mig att le igen :D
Vi hörs senare, om det är så att jag inte kommer på ngt annat å göra när jag väl kommer hem :)

Ha det bra!
puss å kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0