Träning!


Hade en jätte trevlig kväll igår tillsammans med kusinen + familj, farmor & farfar och självklart min egen familj, när vi tillbringade kvällen med en middag på Asian Roxy i Södertälje :)
Det blev mycket skratt och prat om allt möjligt. Alltid lika kul! Blev även liten smsande med Martin i mellanåt (A)
Blev sedan att åka hem och lägg mig nästan på en gång, å klockan va inte alls mycket, typ 21.30 när jag la mig till rätta i sängen. Blev lite förvånad själv faktiskt! ;p
Somnade som en stock!

Idag "försov" jag mig. Skulle egentligen ha börjat 12.30, men åkte till skolan för att vara med på den tidiga lektionen istället. Många tycker nog att de va idiotiskt att slänga bort sin sovmorgon, men jag kände att jag behövde plugga hela dagen istället för att sova bort hela dagen och sen sluta sent.
När jag kom hem satte jag mig faktiskt ner och pluggade, läste Medicinsk Psykologi (tenta på fredag). Inge alls kul, men ett måste tyvärr.
Nu blir de å slänga i sig maten, hoppa i träningskläderna och ta bilen till träningen.
Skönt med träning en kväl som denna - regnar.  Blött men ändå rätt skönt.
Sen blir de å fortsätta plugga innan det är dags för att dejta sängen.

Puss å kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0