<3


Då har man kommit hem och precis duschat efter träningen.
Allting gick bra förutom sista 50minutrarna kändes de som (träna i 2tim),
dvs. uppvärmningen gick bra ;p
Ska egentligen plugga men känner att jag inte har ngn större lust, men vad ska man göra om man har tenta nästa vecka å match 2dagar denna vecka... Kommer inte hinna med så jätte mycket plugg, tanke på att jag ska träffa Martin ngn gång i veckan oxå.
Äh får ta en dag i taget helt enkelt, de löser sig till slut ändå :)

Okej nu från ingenstans, men jag lackar snart!!!!!!
Min data e fucking cp, seriöst!
De ska ta minst 15 min fr att öppna en sida (om den ens vill de) å den strular så J*VLA mycket, så de e inte sant  !!! 
Vill ärligt bara slänga den i golvet, väggen eller någonting, inte för att de kommer lösa dens problem men ändå, de hade nog känts bättre för mig -.-'
Blir så himla irriterad!!!!
Borde nog föra över allting till hårddiskar ifall de skulle vara så att datan pajar helt å hållet, de hade inte varit så jätte kul!!

Nä men nu måste jag nog plugga vidare å sedan lägga mig. Börjar ärligt bli lite trött. Skulle kanske ha träffat Martin ikväll efter träningen men vi båda ansåg att de skulle bli alltför sen när han ska upp å jobba vid 7 å jag ska upp halv 6... Lite tråkigt för saknar å vara med honom :/

Puss å kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0