Äntligen har matcherna dragit igång!! ME LOVE!!<3


Fett onödig skoladag igår (fredag).
Började 13.15-16.00, men allt det läraren gick igenom stod i vårat kompendium som vi redan hade fått ut första dagen, då vi började med detta ämne -.-'
Hade lätt kunnat varit hemma...
Men men finns inte så mycket å göra åt nu..
Åkte till Solna för att kolla på basketmatch med mamma, pappa och Bettan, Solna-Kings.
Måste heja fram vårat södertälje lag till 2-0 i matcher, vilket det blev oxå.
Kings vann med 89-82, efter en jämn match!
Grymt bra spelat!

Idag har det inte blivit så mycket av dagen.
Gick upp 10 för att hinna äta frukost med hela familjen (vilket e väldigt ovanligt i denna familj, hehe) för att sedan dra iväg på träningsmatch i Nykvarn.
Det blev vinst med 4-1 efter att väldigt dominerande spel från våran sida, eller ah mina medspelare tanke på att jag BARA fick ett skott på mig (målet, stolpe in) xD
Inge vidare kul match för mig, men en väldigt bra match överlag, med mycket målchanser för oss, bra passnignsspel och dribblingar. Alla vågade ta ett steg fram, samtidigt som man kunde förlita sig på sina medspelare. Grymt bra spelat, NSK!!<3
Sen jag kom hem har det bara blivit att jag har duschat, klätt på mig, gjort sallad till middagen och suttit här en liten stund ;P Har även messat lite med Bill och Martin.
Hade verkligen velat träffa Martin idag, men han e tydligen hemma hos Pär... så typiskt :(
Inte taggad för att ha hemmakväll... igen...
vi får väl se vad som ploppar upp för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0