Händelserik vecka!


Måste bara slänga in att i fredags va det väldigt surt att stiga ur sängen halv 6, när man inser att resten av familjen fortfarande ligger kvar å sover... Vem lägger en föreläsning dagen efter Kristihimmelsdagen? E de inte då det e meningen att man ska vara ledig? :o Tydligen inte på naprapathögskolan...
Koncentrationen va inte direkt på topp för min del, tanke på allt med min morbror.. Men försökte så gott jag kunde…
Drog sedan å jobbade, kl.16-20 innan de blev att jag tog bilen hem. Maten (pizzan) stod på bordet å Let´s dance på tv:n. Vid halv 11 messade Martin å skrev att han äntligen hade kommit hem från Pär å att jag va välkommen till honom trots att klockan va så pass mycket. Självklart så tog man bilen dit direkt. Kan bara säga att han e helt underbar å hur sööööt som helst<3 Kvällen hos honom va helt underbar, med filmtittande å mys! Åkte hem vid 2 tiden, å somnade med ett leende på läpparna (A)

I lördags vart de att man bara tog det lugnt hemma tills man skulle göra middagen - tacos. Sofia kom sedan vid 17 tiden för att först käka med oss, föra lite medan vi fixade i ordning oss inför kvällens utgång :D
Vart lite stressigare än vad vi hade räknat med men det va värt de! Drog först till O´learys för att träffa Johan, Oskar å Steffe, för att sedan dra in på The strip. Ju längre kvällen löd desto bättre blev den :D
Träffade även Emma, Monia och Madeleine + många fler polare, som t.ex. Pontus, Filip, Felix (från Igelsta).
Kan bara säga: FAAAAAN VA LYCKAD KVÄLL!!!!!!!!!!!!! <3 Fler av dessa med Sofia e ngt man vill uppleva!
Tog bussen hem å fick sällis av Patrik &  Jocke :) därefter satt vi å snacka i våra sängar innan vi somnade efter 3 någonting. Minnesrik kväll!

Monia, Emma, Madeleine å jag ! :))


Sofia å jag på väg till O´learys :D


I söndags vart de å sova ut å sedan ta det lugnt på förmiddagen/eftermiddagen, tills vi skulle åka till pappas kusiner, för att sira deras mamma som fyllde 55år. Var mycket trevligt :)
På vägen hem så åkte vi förbi Södertälje sjukhus för att besöka min älskade morbror som blev förflyttad dit tidigare idag. Va så himla skönt å se honom på benen igen å att han va på bättringsvägen :)
Märktes lite att han hade ont i huvudet men annars va han den gamla vanliga Jonas, drev lika mycket som i vanliga fall, men ändå med motta :)

Puss å kram alla läsare<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var grymt!! Det måste vi verkligen göra om! :D<3

2012-05-22 @ 20:45:22
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0