Någonting som är positivt iaf !



Någonting som jag kan hålla med alla andra om, är att man inte kan göra någonting annat än att ÄLSKA vädret!!! Men ska jag vara ärlig så kommer de lite i dålig tajming..
Skiner solen å de e vindstilla å klarblå himmel vill man ju utnyttja att sitta ute å sola, right?
Har man jävligt mycket i skolan så kan man inte riktigt göra de, för då lägger man tankarna på att bara chilla, inte plugga satan som ja skulle behöva just nu!
Avslöjade mig själv lite där...
När jag kom hem idag vid halv2 så skulle jag ha satt mig ner å plugga direkt, men de blev att man satte sig ner i solstolen istället å somnade... Tur att jag hade hunnit smörjt in mig innan så att jag inte brände mig. De hade ju sett jätte bra ut...
Vaknade till flera gånger av att mobilen vidrera men somnade om igen. Vaknade tillslut upp av att pappa kom hem från jobbet halv 5 (A).
Kan säga att man vart helt okej brun/rödflammig, precis som de ska vara :)
Imorgon då man e ledig, så blir de att sitta ute i solen oxå MEN ATT PLUGGA inför tentan på fredag...
Jag måste lova mig själv de!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0