HAR TRÅKIgT!!!!!

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Vill inte upp!!
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Nä för hon e som en lillasyster för mig, Sofia :P
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nja.. lite kanske
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Jadå
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Hoppas verkligen de
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nope
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? "nä men vilken överraskning" haha.. nä men skulle väl inte säga så mycket utan bara bli väldigt glad :)
Hatar du någon just nu? Kan jag väl inte direkt säga
Vem tog senast på din rumpa? Martin ;p
Saknar du någon just nu? Ja ni anar inte hur många de e jag saknar..
Är du längre än de flesta i din ålder? Nja beror väl på hur man ser de könsmässigt
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Har aldrig behövt avsluta ett förhållande, de har killarna gjort..
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Bli sårad
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Nä inte direkt
Känner du någon som är oskuld? Ja
När gapskrattade du senast? Igår
Brukar du tänka innan du talar? Nja, ibland
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja, har en på G
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Ja tyvärr å har gjort de senaste 6 månaderna...
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja :)
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja med på olika sätt. Pappa skulle bara säga "E du kung på natten får du vara kung på dagen", medan mamma skulle bli arg
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej aldrig!
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Ja
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja flera gånger...
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Inte vad jag kommer på
Pratar du ofta? Haha beror på vilket humör jag e på å vad de gäller, kan vara knäpptyst oxå
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? I mitt rum
Vad är det bästa som hände dig idag? När jag vaknade upp i Martins famn (A)
Vem har du umgåtts med idag? Mina arbetskamrater
Är du en elak person? Nej de tkr jag inte, e alltför snäll...
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Utomlands resa
Vad lyssnar du på just nu? Loreén - Euphoria
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Jag är inte helt perfekt så ja de tror jag
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Försöka fly :s
Är du lycklig? På sätt å vis, men de saknar en bit i mitt liv/hjärta
Vem skrek du senast på och varför? Mamma, tjaffs om ngn småsak
När grät du senast? Minns inte
Vem kramade du senast? Morfar
Är du rädd för mörker? Bara om jag går själv ute på natten
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja de e klart, men de e upp till dem själva om de skulle funka
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja, mer än någonting...
Sover du med dörren öppen eller stängd? Oftast stängd
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Kärlek...
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Går inte att räkna upp alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0