Tillbringade en ledig dag i Skärholmen med mormor å mamma! :)


I måndags hade jag praktiskt prov.. Det fick inge vidare, pga. flera olika anledningar...
1. SKIIIIIT NERVÖS!!
2. Blackout
3. Tummen sabbade en del
4. Rädsla
Bara å tagga inför nästa omgång helt enkelt...
Taggade om inför fotbollsträningen. Kan säga att jag led mer av att vara på träningen å att inte få träna mer än 25% (kondition), än att tummen har två sprickor i sig.... Fy fan va tråkigt de e att sitta vid sidan av medan de andra i laget får springa runt å lalla med en boll... Hate it!!!
Körde hårt arbete med Marianne istället = BARA FYS och KONDITION!!!
Somnade gött den kvällen sen efter att ha kollat på när Sverige vann över Danmark med 6-4 i hockey VM.

Idag (tisdag) har jag varit ledig från skolan tack vare att vi egentlgien bara skulle ha klinikpass, dvs. att eftersom jag ändå inte kan ta emot patienter å inte får hänga med ngn klasskamrat (vilket e riktigt riktigt dåligt) så fick jag vara ledig. Känns både skönt å tråkigt eftersom det blir så himla mycket å ta igen sen i höst eller under sommarlovet... Suck!
Tillbringade dagen/morgonen med att springa 11km, innan jag åkte till Skärholmen med mamma å mormor. Mamma skulle göra en datortomografi på hjärnan, dva. röntga den. Hon har haft en slags kokande huvudvärk i 5-6 mån som inte vill gå över, så det kändes väldigt skönt att hon fick göra den nu, så att det inte utvecklas till ngt värre...
Blev lite shopping när vi ändå va där:
* Ett par svarta jeans med hög midja
* Ett par korall färgade jeans
* Ett par mintgröna jeans
* Smink borste
* Lite brunkräm

Behövde verkligen byxor, så det va lika bra att de fick bli 3st på en gång!
Riktigt snygga!
Blev sedan att vi åt lunch tillsammans å tillbringade en liten stund på Ikea UTAN att handla ngt, de e ngt som inte stämmer helt när det blir så xD haha
Åkte sedan hem å tog det lugnt. Hade velat träffa Martin men han skulle in till Tälje en stund innan han skulle hem å lägga sig. Lite tråkigt :/ en annan dag kanske <3
Snart blir det att dejta sängen även om jag e ledig imorgon oxå!!
Fett sköööööönt!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0