"Glimten i ögat"


Kan börja med att denna helg har varit helt grym!!
Började lördagen med att åka upp till Stockholm med mamma för att ta foton.
Jag fick nämnligen i studentpresent, ett presentkort på The Studio = "Modell för en dag" som jag tycker att det var rätt läge att använda, lite så där nästan 1 år senare.
Fixade till håret lite hemma, dock osminkad= Kände mig som ett fult, gammalt lik...
En anledning till att jag ALDRIG går hemifrån utan smink, men nu vart jag destovärre tvingad...
Blev både sminkad, tillfixad lite grann i håret av make up artister, samt fotograferad av proffisionell fotograf.
Snacka om att man verkligen kände sig som en modell.
För en gång skull så kände jag mig jävligt, ursäkta ordspråket, snygg å sexig!
Allting kändes så overkligt.
Fick sedan kolla på alla bilderna, å jag tappade nästan hakan.
Bilderna va grymt snygga :o Jag blir aldrig snygg/bra på kort, men nu så kan jag erkänna att de blev ritkigt bra! Verkligen en lyckad dag!
Dagen/kvällen fortsatte med att åka hem till Sara för att fira henne å hennes tvillingsbrorsa 20-års dag i efterskott, med dricka, mat, trevligt sällskap å därefter utgång i Tälje (dock va jag chaffis tanke på att jag skulle upp å jobba dagen efter = gjorde ingenting). Hade ärligt talat ritkigt kul  trots att de inte blev ngn alkohol i min kropp!
När det va dags för utgång, så åkte vi tjejer in och tillbringade den första tiden på CP (Central puben) å därefter Sinners. Drog sedan tillbaka till CP för att hänga där den sista tiden innan det stängde. Snacka om att denna kväll bara flög förbi. Vi skrattade, drev med varandra, skojade, pratade å hade de allmänt trevligt, jag och fullisarna ;)
hahaha nä men kan säga att de alla hade druckigt rejält mycket å kunde knappt gå ;)
Sprang sedan på Martin när vi skulle dra till bilen för att skjutsa hem alla vid halv 2 tiden någonting.
När jag skjutsade hem Martin, vart de att man hängde med in en stund (trodde jag), men blev närmare 2,5 tim någonting. Va väldigt mysigt där vi låg i hans säng å höll om varandra. Ville verkligen inte därifrån, å han gjorde de inte direkt lättare för han ville verkligen inte att jag skulle åka hem, han ville inte släppa taget om mig, så himla söt han e :´) <3
Kom väl hem vid 4.15-4.30 tiden någonting å skulle sedan upp å jobba... Kändes lite jobbigt, men lätt värt de!

Jobbade som sagt i söndags mellan 11-15. Rätt kort pass, men de räckte tanke på att jag va riktigt trött!
Tog det lugnt hela dagen sen när jag väl kommit hem (om jag minns rätt, hehe)!
Fam. Dahlqvist kom sedan å åt middag hos oss. Mycket trevligt!


Bilderna ifrån modell dagen kommer antingen i nästa inlägg eller det efter det, Jag lovar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0