vad kan man säga mer än att man är besviken...


Så länge varade den efterlängtade helgen...
Fick veta i morse vid halv 8 (när pappa kom upp å väckte mig) att de skulle stanna hemma trots allt.
Snacka om vilken besvikelse...

Deras anledning: Pappa mådde skit kvällen innan (men betydlkigt bättre i morse) så mamma tyckte inte att de va någon idé att åka + att de va tydligen dåligt väder på Öland.

Asså seriöst, allt som jag hade planerat denna helg, förstördes...!!!
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag e besviken å ledsen.
För en gång skull så hade jag verkligen velat gjort det här själv å bara ta hand om mig själv...
De händer lixom inte ofta att man har huset för sig själv i 5 dagar...
Men men de finns inte så jätte mycket å göra åt saken just nu... de e bara att acceptera att familjen inte litar på en å måste förstöra exakt allting som man har sett fram emot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0