We are going to take one step each


Nu har det tyvärr inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna som ni har märkt. De e väl ingen idé att komma med bortförklaringar för de e alltid den samma.

Den senaste veckan tycker jag har varit väldigt lugn överlag med mycket träningar (!!!!!!!) och skola + jobb.
Känns precis som en helt vanlig veckka helt enkelt!
Tränade i torsdags (väldigt lätt träning), i fredags åkte jag å jobbade efter skolan (alltid lika kul) och i lördags-söndags lika så :) Trivs verkligen på arbetet, både med arbetskamraterna å kunderna (finns dock undantag, precis som i vanliga fall).
I Lördags träffade jag Madde, Edith, Sara och Anna för att ha en ytterligare trevlig å händelserik kväll/natt tillsammans. Började med att Madde hängde med mig, å därefter kom Edith. Vi drog å käkade lite innan vi träffade de andra på stan (Vid Sinners). Alltid lika kul å trevligt att hänga med brudarna!
Träffade även ett par killar där, Patrik, Marcus, Tore, Jocke som vi även känner lite till och från. Mycket trevligt med skratt, prat och hockey tittande. Vinst för Sverige mot Italien med 4-0 (om jag inte minns helt galet).
Drog sedan till CP med the girls innan jag å Edith drog tillbaka till Sinners. Därefter när det stängde gick vi vidare till Flamingo den sista timmen innan de oxå stängde för kvällen.
Blev att jag skjutsade hem alla (den enda som va nykter å jävligt hes trots de :S ) å därefter drog jag till Martin för att tillbringa natten med honom och kolla på Washington-Rangers sista och avgörande match.
Rätt lag vann (Rangers, med 2-1) men kan säga att man missade hela sista perioden (A)
Hade väldigt mysigt med Martin, å tvingade mig själv att dra ifrån honom vid 4.40 eftersom jag skulle upp 8.40 samma morgon... Ville verkligen inte därifrån å jag tror han kände likadant  när det gällde att säga hejdå å släppa taget om mig.. :/
Han e verkligen jätte söt å rar! Han får mig att känna mig speciell genom att bara finnas vid min sida, men framför allt när man ligger i hans varma famn! I think I´m in love again <3
Går verkligen inte att slita sig, trots att de som har hänt tidigare (tänker inte på Martin nu) fortfarande finns kvar i mina tankar... Å kommer alltid att göra de... 
Det gick bra å jobba i söndags trots att jag knappt fick ngn sömn, men de va värt de!
Träffade Sofia på stan en stund, gick till Nancy´s å åt lite innan vi drog hem med mamma. Jag tog sedan bilen till Nykvarn för att se mitt lag spela - Vinst med 4-1! :D Somnade gött den kvällen sen!

Denna vecka har de inte hänt så jätte mycket om jag ska vara ärlig. Skola, träning, lite plugg.
Låter precis som vanligt ;p Jätte roligt å intressant, verkligen! hehe


Love you Sofia, we have to do all this stuff again, very soon<3



Kommentarer
Postat av: Fius

Älskar dig med vännen, absolut!! TAGGA LÖRDAG, FEKKEEEE!!!! hihihi :D<3

2012-05-15 @ 19:46:26
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Zandra

SOM FAAAAAAAAAAANN!!!! :D <3

2012-05-15 @ 20:14:39
URL: http://zandrakjelledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0