Fullpott!!!

Idag hade jag endast en praktisk tenta på schemat.
Som vanligt så va jag riktigt nervös men när jag väl klev in i klassrummet så släppte all nervositet.
När jag gick ut därifrån hade jag ett riktigt stort leende på läpparna! Jag hade nämligen fått fullpott på tentan!!!! :D
Så jävla glaaaad!!!! ♥

Messade med Fredrik under hela dagen å även nu till å från :)
Alltid lika trevligt å jag e väldigt glad att jag har fått lära känna å träffat honom :) har Anton att tacka! ♥ saknar dem båda riktigt mkt.. de e sjukt.. ♥

Drog på basket träning i 2tim å snacka om att mjölksyran kom både i armar å benen... haha. Men grymt skönt efteråt! :)
Riktigt kul att man har kommit igång med de man älskar!!!!!!♥
Sitter nu å kollar på "Hela Sverige Bakar", å de blir alldeles strax att sova... sjuuukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0