Min nya kompis!


Igår va nog långaste dagen jag haft sen efter sommarlovet (i skolan asså)... Det kändes som om att den aldrig tog slut.. Först så gick man upp kl.5.20 (som vanligt) å hade föreläsningar hela förmidagen. Drog till kliniken för att ha dryga 6 tim klinikpass, dvs. kl.12.45-19.00. Kom inte hem förrän kl.21.30 eftersom mamma skulle iväg å handla lite efter att hon hade hämtat mig från Östertälje... Då vart de att man satte sig direktframför datorn för att få lite skrivet innan de va dags att lägga sig. Klockan hann då bli 23.30 innan jag stängde av datorn och gick up å la mig!
Som man hade längtat efter sin säng ! <3
 
Btw. fick öven en ny kompis igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0