Sömnbrist - ja !


Då sitter man återigen i skolans datasal å letar efter information om kreatin och vilka biverkningar tillskottet ger.
Känns lite som om att de bara e jag å Derek som jobbar, i våran grupp. De andra e lixom aldrig här. Tur att vi hann dela upp arbetsuppgifterna innan den här slarven började. Man vill ju självkart göra ett bra grupparbete och få det klart så fort som möjligt tanke på att vi sedan bara har en vecka på oss att plugga in allting som alla grupper har att komma med, inför den stoa tentan den 7/12.... Ser som sagt inte fram emot den, precis som alla andra tentor vi har haft å kommer att ha...
Som tur at man fick lite gjort igår trots att man va så himla trött å hade en bra föreläsning nu på förmiddagen. Man lärde sig betydligt mer på den än va man har gjort på de andra föreläsningarna (iaf enligt min åsikt)!
RIktigt bra lärare, love her!
 
Däremot så kan jag känna av att jag är väldigt skoltrött å har varit det ett par veckor nu, men de e nog bara för att de har hänt så pass mkt runt omkring och att det har påverkat skolan en hel del.
Tycker därmed att de e så skönt att det bara är mindre än en månad kvar innan de e dags för JULLOV!!!!!!!!!!!!!
Ni anar inte hur efterlängtad de lovet är för oss alla i DN45 klassen!
Ska bli så himla skönt! Bara känna av en ledighet som vi aldrig känner annars!
Dock har vi tenta direkt efter lovet så de blir inte så jätte mycket ledigt trots allt, men man kan iaf unna sig själv med några dagar iaf!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0