Tack för en underbar söndag! Måste träffas snart igen!


Tung förlust för Kings i lördags. Tur att kvällen blev betydligt bättre i slutändan ändå
Pratade med Fredirk säkert 10ggr under kvällen, och umgicks med familjen framför tv´n hela källen.
Somnade relativt tidigt för att orka upp å plugga på söndagen.

Igår väcktes jag halv 11 av pappa (blev inte så värst tidigt trots allt hehe) .
Gick ner å åt frukost å kollade på skidstaffettern (herrarna och damernaa medan jag satt å pluggade hela dagen. Å då menar jag verkligen hela dagen. Ända fram till att jag skulle åka å hämta Fredrik kl.18.50. Snacka om att jag va väldigt nervös att få träffa honom igen, de hade trots allt gått ett helt år sen sist :o Tur att han va sig lik, lika snäll å trevlig som vanligt :)
Åkte hem, åt lite, umgicks med familjen, drog upp å kollade på Beck å hade de allmänt mysigt.De märktes att jag har saknat att ha ngn vid min sida, den här närheten som bara en kille kan göra. Även om de inte hände ngt speciellt så va de mysigt å bara ligga bredvid varann å kola tv samtidigt som man pratade/skrattade. Mycket trevligt!!!
 
Slutade med att vi kollade både på nyheterna,fotbollskanalen och början på en ny film inann vi stängde av tv´n. Klockan hade nog hunnit blivit halv 2 eller ngt sånt om jag kolla de rätt, man va ju rätt så trött vid den tiden å de kändes inte bättre att man såg att man skulle upp 4 tim senare xD
Men de va de värt :)
Tog sällskap med Fredrik upp till Sthlm i morse (jag började skolan halv 9 som vanligt)  å höll honom sällkap en liten stund innan jag blev tvungen att ta t-banan till Odenplan. Han skulle sedan vidare till Kiruna å checka läget på hans troligtvis nya jobb. Glad för hans skull, men de kmtr samtidigt bli tråkigt för då kommer man inte kunna ses :/ TUr att han i så fall inte börjar förrän i januari ngn gång :) Hinner iaf träffas nga gånger till innan dess (om han tar jobbet) :) Inte okej om det går ytterligare ett helt år innan vi ses... Not okay!!!
 
Har suttit på föreläsning hela förmiddagen å eftersom em lektionen blev inställd så satte jag, Karianne å Johanna oss ner för att göra klart forskningsmetodiken till redovisningen på onsdag. Känner en väldigt panik just nu för vi har även ett grupparbete i tillämpad fysiologi som ska vara klart på fredag å de e knappt påbörjat... PANIIIIIIK!!!!! 
 
Så nu sitter jag i datasalen på skolan å väntar på att klockan ska bli 16.30 någonting, då jag ska åka till TÄlje för att åka med mamma hem. Sen blir de å titta förbi Edith å hennes mamma för att ge dem en blombukett å en liten choklad ask, ett tecken på att vi tänker på dem (Edith´s morfar gick bort för 2v sedan ungefär) <3
Sen blir de å sätta sig framför datan å fortsätta plugga!!! Fy fan.... Men tyvärr är det ett måste...
Nä men nu måste jag fortsätta, annars kommer jag inte klara den här pressen... SERIÖST!!!
Puss å kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0