Va är det som pågår med mig...?




Dagens FÅ (å tråkiga...) händelser:

* Alarmet ringde 5.40
* Åkte hemifrån kl. 6.30
* Kom till skolan kl. 8.15
* Föreläsning kl.8.30-11.15
* Lunch
* Planerade söndagen m. Johanna - Träffas i Sthlm för en hel pluggdag (jiiiiiippppiii...)
* Klinik -> :D
* Tog tåget hem kl. 15.57
* Kom hem vid 17 tiden
* Pluggat forskningsmetodik fram till kl. 18.50 tiden ungefär
* Middag - soppa...

Sitter nu här framför datorn å väntar på att fotbollsskalan ska börja :) Finns ärligt ingenting annat å göra (förutom att plugga...)...
Förstår inte... Förut kunde man vara ute oavsett väder, med vänner å bara umgås. Men nu är det nästan som om att man har blivit värst ensamvargen... Vad har hänt lixom? Saknar mina vänner som fan, men de har lixom inte blivit av att man har haft tid eller ork... Å då menar jag inte att jag inte orkar träffa dem så, utan att kroppen inte har orkat med sig själv...
Undrar vad de e som håller på å hända med min kropp... Jag är lixom aldrig hungrig/törstig längre, å blir jag de så är det minimal... Träningen är det som om att man har lagt på hyllan istället för att köra 6gg/v å att man verkligen va taggad på de... Nu känns de lite mer som ett måste, även om jag älskar de å vill träna... Varför???!??!?!?! Jag lever ju lixom på träningen, oavsett om de e fotboll, basket, löpning eller ngt annat! Träning är mitt liv!!!! Men varför känner jag inte av den känslan just för tillfället? :(

Nä men va fan, nu blir de å rycka upp sig: Träffa polarna, börja träna å stoppa i sig rätt föda!!!
Måste fan komma igång, komma i den form som jag en gång hade!!!
TAGGA TAGGA TAGGA!!!!!!!


Min outfit för dagen + svarta jeans :)

Dagens lunch - sallad utan pasta :)

På tåget hem från kliniken! :)



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0