Vintern är kommen!


Ledsen för dålig uppdatering, men har haft så sjukt mycket att göra i skolan den senaste veckan (efter att Fredrik hade åkt hem)... Har t.o.m. inte ens hunnit iväg å tränat eller boxat med pappa sen i lördags :o
KATASTROF!!!!!!
Till igår skulle vi (jag, Karianne, Johann och Kajsa) gjort klart ett grupparbete i forskningsmetodik, och redovisning på de på eftermiddagen. Riktigt skönt att checka av den på listan!
Däremot va de bara å sätta sig ner efter redovisningen (och vänta på Derek som skullek omma från kliniken) å börja skriva på nästa grupparbete som ska in imorgon senast kl.17 (fredag)... Som tur va/e vi i stortsätt klara. Bara skriva in alla referenser, en innehållsförteckning och sedan läsa igenom allting och finslipa. Åkte från skolan strax efter 18 tiden igår... Kom hem vid 20.15 å då va de bara å sätta sig ner framför tv:n med en kopp te och en filt. Så himla frusen!!!!
Blev å slänga sig i sängen direkt efter Bonde Söker Fru och Berg flyttar in. Somnade dock inte förrän halv 1 ändå... Kul när man skulle upp 5 tim senare...

 
Imorse när jag vaknade å gick upp ur min varma säng rös jag till direkt när jag kollade ut.
Det var nämligen så att gräset va vitt, hustaken va vita, träden va vita å alla bilar va vita...
De hade tydligen snöat hela natten och kommit upp till 1,5-2dm snö eller någonting sånt... å de snöade fortfarande när jag å pappa åkte till tåget.
Fy fan asså!!!! Så himla kallt!! Räcker med att jag fryser som en idio om jag sitter framför våran kamin när den är tänd.
 
Sitter å fryser nu även om jag sitter mot ett element....
Slutade skolan 11.00 å har suttit kvar sen dess å jobbat lite på grupparbetet, å inväntat kliniken som börjar 16.
Sen blir de hem å sova direkt...
De har verkligen blivit ritkigt sena dagar i skolan (dragit härifrån som tidigast 17 denna vecka) + att man får räkna med 2tim resväg hem... fy fan asså...
Dags å flytta närmare Stockholm kanske!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0