alla gamla minnen återupplevdes! ♥

Faaaan va kul de va å spela basket igen!!! :D
Ikväll märkte jag på riktigt varför jag började lira denna älskvärda sport å varför jag vart så ledsen över att laget lades ner (anledningen till att jag slutade...)!!!!
Fy fan va skojigt !
Självklart så kände man sig lite ringrostig när deras gällde skyttet men annars hängde jag med väldigt bra å kände att jag inte hade tappat tempot, tekniken, dribblingarna, rerurtagningen (spenaten) osv. Riktigt skönt :)
Fick även väldigt mkt beröm av de andra som spelade (vi va 3tjejer å resten killar i 30+ åldern som har lirat på veteran nivå) å de gjorde att man blev mer taggad :D
Lätt att jag kommer så ofta jag kan, dock inte nästa torsdag, för då vill jag ärligt fira min 20-års dag med familjen!! ♥

Nu blir de sängen å tagga för en ny skoldag imorgon!
Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0