Brrrrrrr va kallt!!!!

Kan börja med å säga att de svider att veta att brorsan å alla skolor har höstlov å inte jag! Jag hade verkligen behövt de nu!!! Men vad ska man göra.. de e bara å bita ihop...

Men iaf då e man på väg till skolan för ytterligare en ny vecka.
Tiden bara flyger förbi.
Även om de känns surt å inte ha lov som alla andra har denna vecka så måste jag ändå säga att de inte e långt kvar till jullovet å ett nytt år! Som jag längtar!
Dock så gillar jag inte att man har blivit tvungen å inviga mössan, vantarna å halsduken redan.. de e lixom fortfarande oktober... i morse va de lixom -5gr å frost ute!
Inte alls kul! Fryser ju rumpan av mig!
Usch säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0