dags med powernap

Tungt å stiga ur sängen i morse men de gick tillslut...
Somnade som vanligt på tåget men vakna upp av att en kvinna skulle av i årstaberg (tur!).
Föreläsningarna på förmiddagen gick väldigt snabbt å fick en del renskrivet från de tidigare lektionerna. Good girl!
Har precis käkat sallad å väntar på att eftrrmiddagslektionerna ska börja (kl 12.30-15.15).
Tyvärr blir det Ingeborg träning idag pga. Förkylning.. riktigt tråkigt för känner att jag måste komma igång rejält för att nå min målvikt... lär bli tufft tanke på att kroppen säger ifrån å har stått stilla på samma vikt de senaste 3v trots att jag har tränat å käkat betydligt mer nyttigt! Fattar inte..
Bara å fortsätta kämpa helt enkelt!
Klarar mamma det borde jag oxå göra de tanke på att jag e mer envis än henne!

Nu blir de å ta en lite powernap innan lektionen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0